ponedeljek, 8. oktober 2012

Andreas Vidovič zmagal v maskah!



Torej v soboto 6. in v nedeljo 7.10.2012 je v Pohorskem bike parku potekal SPANK MTB WEEKEND. Najprej je bila v soboto načrtovana dirka v maskah in v nedeljo whip contest, ki so ga kasneje prestavili kar na soboto. Za sobotno dirko v maskah sem se začel pripravljati že v sredo, saj sem se zamaskiral v pikapolonico in vključil tudi kolo, ki ga je bilo treba preurediti iz črne v rdečo barvo ter dodati pike. V soboto smo začeli z ogledom preurejenega spodnjega dela WC proge, ki so ga fantje res vrhunsko uredili. Nato so najprej začeli brez maski nato še maskirani. Štela je najboljša vožnja od dveh. Ker rezultatov vmes nismo zvedeli smo se vsi trudili na vso moč v obeh vožnjah. Po končani dirki v maskah je sledil še Whip contest, v katerem sem tudi sam sodeloval in bil je izpeljan na zelo visokem nivoju. Bilo je veliko padcev, saj so se fantje borili kot levi za sezonsko vozovnico, a na srečo brez večjih poškodb. Na koncu je sledila še razglasitev. Neuradno sem imel najboljši čas med maskami in bil sem tudi izbran za najboljšo masko. Ker to nebi bilo pošteno, smo izbrali drugo najboljšo masko, ki je dobila fotoaparat Nikon, sam sem pa prejel sezonsko vozovnico za bike park Pohorje 2013. Zvečer je bila na sporedu še premiera filma Switch. Čeprav smo čakali 2 leti je bil film zelo dober v dvorani pa je zmanjkalo stolov za vse gledalce, ki jih ni motilo da so morali cel film stati.

Vse čestitke ekipi bike parka Pohorje, saj so se fantje zelo potrudili in lahko upam da bo v prihodnje enako, dogodek je bil pa izpeljan na najvišjem možnem nivoju.
Sam pa sem bil presrečen, saj sem izpolnil svoj cilj.

Besedilo: Andreas Vidovič
Slike: osebni arhiv





Ni komentarjev:

Objavite komentar